GearBest

GearBest

Robesbon kerékpáros kesztyű teszt

2017. szeptember 24. - Stummer Tamás

 

Link a kesztyűhöz

 

Csomagolás:
A kesztyű egy sima visszazárható nejlonzacskóban érkezik. A két kesztyű és a címke is össze van kötve.

 

Kialakítás:
A kesztyű felső része vékony, jól szellőző műszálas anyagból van. A felső részen van egy ragasztott Robesbon felirat, valamint a tépőzárnál egy logo. A tépőzár jó minőségű, és a kampós része is jó, nem az a fajta, amiből kipotyognak a kampók (sajnos volt már ilyen kesztyűm is).
Felül egy fényvisszaverő választja el a frottír izzadságtörlőt.Az izzadságtörlő nagyon hasznos tud lenni, de a fényvisszaverő nem igazán látható egy autós számára, ha épp a kormányt fogom, így annak sok haszna nincs.
Az alsó rész vékony szintetikus bőrből van, és erre vannak felvarrva a gél betétek.A gél betétektől először kicsit féltem, mert én csak azért hordok kesztyűt, hogy az izzadt kezem ne csússzon a markolaton, így azt gondoltam eddig, hogy minél vékonyabb a kesztyű, annál közvetlenebb a kerékpárkezelés is. Ez részben igaz is, de a gél párnák szerencsére csak minimálisan rontanak ezen, viszont a kényelemérzethez sokat tesznek hozzá.

 

Használat közben:
Eddig komolyabban csak négy-öt alkalommal sikerült kipróbálni. A próba során azt tapasztaltam, hogy a kesztyű kényelmes, az én tenyeremre pont illik az L-es méret. A tépőzár is jól tart, egyszer sem nyílt ki.
Az ujjakon található kis bevágás miatt pedig sokkal kevésbé feszül ezeken a pontokon a kesztyű.A kesztyű nagyon jól szellőzik. Tudom egy képen nehéz ezt bemutatni, de azért az szerintem sejtet valamit, ahogy a fény átszűrődik a felsőrészen.
A próba során egy negatívumot találtam, mégpedig a színét, mert minden kosz rögtön meglátszik rajta, de egy fehér kesztyűnél ezzel mindig kell számolni.

 

 

Összegzés:
Összességében egy korrekt kis kesztyűt kapunk, nagyon jó áron, mely kényelmes, és a lehetséges hibákat is kiküszöbölték rajta, így ennyi pénzért szerintem jó vétel. Amikor használtam, akkor nem volt kímélve, és eddig jól bírja. Eséskor sajnos nemvolt rajtam, így a tenyerem fogyott a kesztyű helyett, de ez az én hibám. Amit sajnálok, az a színe. Szerintem kellene egy fekete vagy sötétszürke verzió is, és akkor még jobb vétel lenne, bár így meg pont megy a biciklimhez a színe :)

 

További képek.
Link a kesztyűhöz.

A bejegyzés trackback címe:

https://gearbest.blog.hu/api/trackback/id/tr4512648845

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása