GearBest

GearBest

Convoy S2+ teszt

2016. november 11. - Stummer Tamás

Tulajdonságok:

-LED: Cree XM-L2 T6-4C (neutral)
-Driver: Nanjg 105D
-Fényerősség: 5200candella
-Fényáram: lumen
-Súly: 80g (akku nélkül)
-Méretek: 24mm atmérő, és 119mm hossz

Link a lámpához

 

Előnyök:
-3 vagy 5 módbeállítástól függően
-Neutral színhőmérséklet
-Jól kiosztott fényerő
-Fém kapcsoló, ezáltal sokkal finomabb a módváltás.
-Anodizált menet a tailcapnél.
-Igényes csomagolás
-Jó minőségű csuklópánt
-Mérsékelten vízálló

Hátrányok:
-A lámpa felületén nincs semmi, ami meggátolná abban, hogy elguruljon, ha az oldalára fektetem
-Egy kicsit agresszívabb recézést is elbírna
-PWM a középső és alacsony módokon

Csomagolása sokkal jobb lett, mint az előző S2-nek, mert még régen csak egy sima kartondoboz volt az most már díszdoboz lett, és egy minőségi csuklószíj is van hozzá.
A dobozban amúgy három hely van kivágva a szivacsból, egy a lámpának, egy kisebb amiben a csuklópánt érkezik, de ide pont befér egy 18650-es akku, és egy üres hely, ahová a pántot át lehet tenni, ha akkut tennénk a helyére.

Külsőre először meglepő, hogy piros, de szerintem nem rossz, és végre vittek egy kis színt a lámpába, így én örülök neki, hogy ez most nem fekete lett. A felületkezelése szép egyenletes, és jó minőségű, éleket pedig nem hagytak a lámpán.
A tailcapen nem a megszokott szilikon kapcsoló van, hanem egy fém kapcsoló, amivel jobb módot váltani, mert nincs meg az a rugalmassága, mint ami a szilikonnak, ezért sokkal közvetlenebb, ráadásul a kapcsoló és a gomb között nincs holtjáték. A vízállósága sem rosszabb, mert megpróbáltam átfújni rajta, de nem sikerült. Beletettem a csapba, és nem ázott be, és egy csepp víz sem volt benne. Tudom ez a módszer kihagyja a víznek a nyomását, de azt sajnos most nem tudtam letesztelni.

Recézése jó, bár lehetne kicsit agresszívabb, viszont ezt a lámpa súlya nem indokolja, így ez inkább csak egyéni vélemény.

A tailcap vége kicsit átalakult, de a clip ugyanúgy rátehető, és gyertyaként is megáll, így ez csak a designt érinti.

A lámpa fejénél a menet nincs eloxálva a jobb kontakt miatt, a tailcapnél viszont igen, mert így ha kicsit szétcsavarom, akkor a lámpa lockol, és nem kapcsolódik be véletlenül, mert az áramkör megszakad. Ami közös a két menetben az az, hogy mind a kettő trapézmenet, ami amúgy teljes mértékben megegyezik a sima S2 menettel.

Ha már a hostot tárgyaljuk, akkor azt is érdemes megemlíteni, hogy védett, és ipari cellákat is fogad.
Az elődhöz képest kapott egy új, kevésbé mély reflektort, ami miatt nagyobb szögben világít, mint a sima S2.

Driver: a Convoynál már megszokott Nanjg, és 8x7135 chip van rajta, ami elméletileg max fokozaton 2800mA-t, de én többet mértem és három vagy öt módot tud, a beállítás függvényében. Ha öt módot választunk, akkor gyenge közepes, max, stroboszóp, és SOS sorrendben van az öt mód, ha három módra váltunk akkor a sorrend marad, csak a stroboszóp és az SOS kimarad. Szerintem ez így a legjobb, mert könnyen kezelhető, és ha nem kell akkor nincs útban a két villogó mód. Max fokozaton 3,12A-t, közepesen 1,27A-t, és alacsonyon 0,15A-t, viszont az alacsony és a közepes mód között túl nagy az ugrás, és a közepes és magas között pedig kicsi, ezért én a közepes módot kicsit gyengébb fényerővel jobban preferálnám, mert hiába tűnik jónak az eloszlás, ha csak a száraz adatokat nézem, de a valóságban az emberi szem tulajdonsága miatt jobb lenne, ha a közepes mód nem közepes lenne, hanem gyengébb mint 50%.

Fényerőben nincs gond, mert az XM-L2 led rendesen meg van hajtva, és az új kevésbé mély reflektor miatt nagyobb lett a hotspot, a spill is szélesebb lett, és a kettő közötti átmenet pedig finomabb.
Saját mérés szerint 50 lument tud alacsony, 600 lument közepes, és 1200 lument max fokozaton, és a maximális fényerősség 5200 candella, ami szabvány szerint 140 méterre elég, de egy edc lámpánál ez nem fontos.

Low:

Medium:

High:

Low:

Medium:

High:

Melegedése alacsony módban elhanyagolható, közepes módban 25 fokról 35 fokra melegedett 15 perc alatt, de szerintem ez még bőven vállalható, és ha pl kerékpárra van téve akkor ott még a menetszél is hűti, viszont max fokozaton 25 fokról 3 perc alatt felment 40 fokra, és ment volna még feljebb, mert ekkora teljesítménnyel már nem bír egy ilyen kis lámpatest, de ezzel nem lehet mit tenni, mert jelenleg itt tart a technika.Színhőmérséklete kellemes neutral 4300-4500K, és a színeket is szépen visszaadja.Összességében a Convoynak sikerült alkotni egy ár érték arányban nagyon jó EDC lámpát, bár már az S2 is jó volt, de az új reflektor, a fém kapcsoló, a jó csuklópánt, és ez a piros szín meg a díszdoboz sokat dobott rajta.

További képek.
Link a lámpához. 

Kupon: GBZMIHU  ha lejár a kupon, vagy esetleg más termékre kellene kupon, akkor nyugodtan írj a gbkupon@gmail.com email címre.

A bejegyzés trackback címe:

https://gearbest.blog.hu/api/trackback/id/tr3111951417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ez az 2016.11.16. 20:22:36

Azt szeretném meg kérdezni, hogy mennyivel melegszik jobban max. fényerőn egy Convoy S3 XM - L2 T6 4C 7135 x 8: 2800mA -on mint ue. a lámpa a 7135 x 6: 2100mA-on? Mennyivel jobban forrósodik fel a nagyobb árammal meghajtott led, tudom van a fényerőben is különbség köztük, de ez most nem releváns.

ez az 2016.11.23. 06:11:06

Ne, fáradj a válasszal, elköszöntem.
süti beállítások módosítása